TWEE WETEN MEER DAN ÉÉN

“Zo’n goed gevoel m’n kennis en ervaring te kunnen delen met dit maatschappelijk relevant project”, Greet, SalesUp

Zorghuis de Dijlevallei VZW ontvangt in hun zorghuis kankerpatiënten vanaf 18 jaar die weinig mantelzorgers hebben maar wel nood aan revalidatie of het zien van lotgenoten. Door hun kernwaarden van samenwerking en openheid voelt elke gast zich er thuis. Door de recente Covid-19 crisis moest de werking tijdelijk sluiten. De VZW stuitte op twee grote moeilijkheden. Enerzijds zochten ze naar manieren om als recente werking hun naambekendheid te behouden. Anderzijds moesten ze op zoek naar nieuwe middelen om financiële reserves aan te leggen. 

Het telemarketingbedrijf SalesUp zette zijn expertise en netwerk in om mee te zoeken naar alternatieve en creatieve oplossingen. Tips en visies uit de bedrijfswereld als inspiratie overdragen aan de VZW was de voornaamste doelstelling van deze samenwerking. De organisaties staken de koppen bij elkaar en brainstormden over de online aanwezigheid van de VZW, de wereld van online events en alternatieve vormen van fundraising. Twee weten meer dan één! 


ENGAGE4 stelt binnen de projecten gelijkwaardigheid voorop. Met wederzijds respect gaan er steeds nieuwe deuren open.

TWEE WETEN MEER DAN ÉÉN

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x